Nuorison katumuotiin erikoistunut Dropin lanseeraa Suomeen myymäläkonseptin, joka perustuu monikanavaiseen asiakaspalveluun. Myymälä palvelee asiakkaita verkkokaupassa, myymälöissä, mobiilipalvelussa sekä noutopisteissä.
– Idea uuden konseptin kehittämiseen lähti liikkeelle reilu vuosi sitten, kun keskustelimme maahantuojien kanssa Suomen vähäisestä erikoisliikkeiden määrästä. Yhdistämällä vahvan verkkokaupan, myymälän, noutopisteen sekä vuoden vaihteessa avautuvan mobiilipalvelun edut uskomme nousevamme Suomen johtavaksi katumuodin kaupaksi, kertoo uuden konseptin kehittänyt Juha Valvanne tiedotteessa.
Helsingin avautuu lokakuussa Dropinin ensimmäinen myymälä. Valikoimiin kuuluu noin 40 katumuodin ja lautailukulttuurin merkkiä.
– Monikanavakonseptin kriittisimpiä elementtejä ovat asiakaspalvelu ja toimivat palvelupisteet. Helsingin Pitäjänmäessä sijaitsevalla noutomyymälällä on tärkeä rooli asiakkaan kohtaamisessa, sillä se antaa kasvot verkkokaupallemme. Sinne asiakkaamme voivat saapua sovittamaan ja noutamaan tuotteita sekä lainaamaan vaikkapa lumilaudan testattavakseen, Valvanne sanoo.
Dropinin verkkokauppa hyödyntää myös sosiaalista mediaa. Siihen on rakennettu reaaliaikaiset integraatiot Facebookiin, Twitteriinja muihin suomalaisiin yhteisöpalveluihin.
Mukana konseptin kehittämisessä on ollut Smilehouse, jonka ohjelmisto toimii verkkokaupan teknisenä alustana.
Source: Markkinointi & Mainonta
Source: Markkinointi & Mainonta
No comments:
Post a Comment